Pana

Calculatorul meu e in pana de azi dimineata. Foarte nasol, e prima data cand mi se intampla asta si m-am trezit tremurand de frica. Pozele mele, muzicile mele, munca mea, aaaah! Deja au trecut cateva ore si m-am calmat, insa nu stiu cand o sa mai apuc sa scriu pe blog. De la birou pot doar chestii mici, postari scurte si comentarii. Daca absentez de la pds-uri (si e foarte probabil sa se intample asta) va rog sa ma iertati, e absenta motivata. O sa recuperez toate sambetele pierdute, promit🙂 (asta in caz ca nu merg prin vecini sau la birou sa postez poezia…)

Maine dimineata il duc la doctor, dar o sa dureze. Am vazut ca astia de la service le tin acolo minim zece zile si cand e vorba de un flecustet. Iar al meu are boala grava, deci…😦 Si vad ca si peste Alexandru dadu beleaua tot azi. Sper ca la el se rezolva mai rapid si mai fara alergatura. Deci zi proasta, monser! Si norii astia tot nu s-au imprastiat, iar vine ploaia.

(pun si eu o data un video si dispare… l-am inlocuit, sper ca nu se duce si asta)

Explore posts in the same categories: diverse

14 comentarii pe “Pana”

  1. ionuca Says:

    Uf! Sper sa nu fie chiar asa bolnav si sa necesite ATATEA zile de spitalizare😦

  2. zum Says:

    @ ionuca: sper si eu, dar nu cred. oricum il vor spitaliza pt. destul de mult timp chiar daca nu e grav. sunt cam lenti oamenii astia…

  3. Alexandru Says:

    Cred ca Dr. House ia deja pilule de vicodine si face scheme ca sa-i stabileasca diagnosticul. Iar Dr. Burke din Grey’s Anatomy se pregateste, rece, pentru operatie.

    Curaj! O sa venim sa-i aducem flori🙂

  4. zum Says:

    @ Alexandru: a, daca zici ca intra in joc Dr. House m-am linistit. nu se poate sa nu-i gaseasca buba🙂 (numa’ george clooney sa nu vina ca ii pune un cartof in loc de inima si nu mai are nici o sansa).


  5. VA INVIT SA VIZITA TI UN BLOG NOU,NON-CONFORMIST,DEDICAT VIETII, IN CARE SPER SA VA REGASI-TI SI LA CARE SPER SA CONTRIBUI TI SI VOI CU MATERIALE SI OPINII,CHIAR DACA SUNT CRITICE. CU STIMA SI RESPECT CIRSTEA FLORIN.

  6. zum Says:

    @ cirsteaflorin: pai ce-i asa de neconformist, ca vad ca vorbi ti😛 despre gripa si becali? hm. deci nu cred ca putem sa contribuim fiindca pur si simplu nu ne regasim🙂
    cu stima si respect.

  7. als Says:

    nu e nimic ‘tehnic’, ce naivitate, e simplu: pur si simplu v-au ajuns blestemele mele babesti!🙂

  8. zum Says:

    @ als: da’ tu ce-ai cu mine? vreau sa zic asa, in afara blogului? ca daca e blestemul tau de baba ala de mi-a ajuns calculatorul inseamna ca ai ceva cu mine sau ca nu prea le ai cu blestemele si „te gresesti”.

  9. doina Says:

    cand un moș spune „blesteme babesti”, nu e pleonasm?

  10. zum Says:

    @ doina: hai sa fim civilizati, noi nu vorbim asa, te rog.

  11. als Says:

    @ zum: cu tine personal nimic, normal! cum n-am avut nici cu terorista
    cu calculatoru tau am eu ce am…😉

    ps nu-s ‘mosh’, deci kestia cu ‘blesteme babesti = pleonasm’ pica cu hodoronc-tronc; dar ma rog, nu ma ofuschez eu asa de usor de la o doina…🙂

  12. zum Says:

    @ als: pai daca ai cu calculatorul meu, ai cu mine🙂 (nu de alta, dar daca raman fara el sunt in pom si evident ca nu blogul e problema). asa ca sper ca nu tu esti responsabil. asta asa, ca sa incheiem lejer discutia asta care sta sa inceapa si ameninta sa fie la fel de mare pierdere de vreme ca altele mai vechi.

  13. als Says:

    @ zum: bun, deci hai sa lamurim une fois pour toutes:

    TOTI cei care i-au luat ‘apararea’ teroristei (desi n-o ‘atacase’ nimeni!), scriind contra mea pe diverse bloguri (incl al lui isuciu), TOTI – repet – sint(eti), din acea clipa, pe ‘lista mea neagra’.
    iar ‘lista mea neagra’ nu devine, cu trecerea timpului, nici gri, nici bej, nici grej, nici bleu &, in orice caz, nu devine alba de la prea multe spalari: m-ati atacat, u have to pay😉

    iar modul meu de a va pedepsi este (pe linga blesteme, fireste! :)) ironia; slava domnului, exista destule motive din ce vad pe un blog sau altul – k este vba dspr doina care jeleste nu-se-stie-ce (facind calambururi ieftine) sau dspr dl caligraf care-duce-tava familiei bobe…

  14. zum Says:

    @ als: excelent, e bine ca ne-am lamurit. nu ma intreb de ce te framanta inca un subiect care pentru multi era inchis (si inchis inseamna si ca tu ai fost bagat intr-o categorie si cu asta basta). nu inteleg ce si cum pedepsesti tu aici, fiindca nu vad decat niste asa-zise ironii destul de ieftine care iti fac rau doar tie. ma rog, „imaginii” tale😉

    cat despre aia cu dusul tavii, hai sa merg si pana aici, desi familia Bobe nu are ce cauta in discutia asta sub nici o forma: as duce oricand tava aia in loc sa stau la discutii cu tine sau cu isuciu. si cu asta discutia s-a incheiat, have fun in continuare ca vad ca te pasioneaza subiectul. du-te pe blogurile celelalte si ironizeaza pana nu mai poti.

    (p.s. si nu-mi amintesc ca eu sa te fi „atacat” pe tine. pe cand invers, da. si gratuit, pe deasupra.)


Comentariile sunt închise.


