Gata! (plus shopping lista 19)

Gata, ne-am facut bine si ne-am intors de la doctor si calculatorul si eu (de suparare, cred, am facut si eu o ditamai amigdalita nesuferita, cum faceam cand eram mica). In seara asta reinstalez sistemul, mananc o inghetata uriasa si maine ne vedem la pds🙂

Si ca sa nu scriu un post separat pentru asta, iaca ce carti au mai sosit intre timp. Shopping lista 19:

Antonio Lobo-Antunes – Intoarcerea caravelelor
Eugenio Montale – Poezii (eu comandasem Cesare Pavese, dar Humanitas s-a gandit sa-mi trimita Montale si nici pana azi nu mi-a raspuns la intrebarea „de ce?”)
Fernando Pessoa – Cartea nelinistirii
Julio Cortazar – Armele secrete
Cesare Aira – Varamo

Astea sunt carti comandate acu’ vreo…doua luni cred. De-abia au sosit. Si inca un pachet de la Polirom, fiindca nu m-am putut abtine:

Martin Amis – Banii
Kurt Vonnegut – Barba Albastra
Graham Greene – Brighton Rock
Arturo Perez-Reverte – Harta sferica

Ce sa fac, erau la oferta euro🙂

Explore posts in the same categories: diverse, shopping

6 comentarii pe “Gata! (plus shopping lista 19)”


  1. 😦 Imi pare rau de amigdalita ta. Si eu mai duc azi la control… sper sa scap de operatie…

  2. zum Says:

    @ Tomata: ei, a trecut. eu n-am vrut niciodata sa ma operez si nu cred c-am facut rau🙂 iti tin pumnii, sa scapi si tu!


  3. Eh, se pare ca am scapat. Am un nodul in gat, da’ nu-i de la amigdale, cred ca e de la tiroida. :-s Pretty naspa. Tre sa merg acuma la endocrinolog.

  4. zum Says:

    @ Tomata: bafta, dar nu cred ca e cazul sa-ti faci griji. sa stii ca foarte multa lume din Romania are asa ceva. se rezolva usor in cele mai multe cazuri, mai greu in altele, foaaarte putine, dar de rezolvat se rezolva🙂

  5. gingav Says:

    oribil! 9 zile fara computer! da’ ce-a avut asa grav?

  6. zum Says:

    @ gingav: pai s-a dus hardul. si nu aveau in stoc modelul pe care il vroiam in locul aluia vechi.


Lasă un răspuns

