.

A sosit asadar momentul euglenelor (sper ca n-am calculat gresit). Maine o sa posteze lumea pds-uri cu protozoare si de-abia astept sa vad ce au gasit ceilalti. Incredibil, dar exista!🙂

***

Acestea fiind zise, sa stiti despre mine ca sunt bine mersi si o sa ma reapuc de scris cat de cat mai des incepand de saptamana viitoare. Pana atunci incerc sa fac fata insuportabilei calduri nemtesti si ma distrez cu niste prieteni mai vechi:

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 comentarii pe “.”

  1. luiza Says:

    şi la berlin merg oamenii desculţi?🙂

  2. zum Says:

    @ luiza: tocmai am vazut aseara un baiat descult, avea talpile mai negre decat pantofii mei (care erau negri)🙂
    nu, n-am prea vazut in general oameni desculti cum am vazut prin oraselele curate din vestul germaniei. e mizerie pe-aici, oras mare, chestii🙂


Lasă un răspuns

