p.d.s. 11 – cu un obraz albastru si unul galben

Deci uitati cum facem: eu postez azi un fragment dintr-un autor care mi-e tare drag, da’ nu va spun cine-i. Sa vedem cine ghiceste (stiu deja si cine a ghicit din start🙂 ).  Nu e (doar) poet, dar cartea din care face parte fragmentul de azi e poezie. Il stiti, cred, cu totii pentru ca una dintre celelalte carti ale lui e tare cunoscuta (sau asa cred eu ca ar trebui sa fie). Si sper sa reusesc sa va spun (saptamana viitoare sau pe-acolo) cate ceva despre cartile lui si despre cat de mult imi plac mie🙂

Asadar, pds-ul de azi:

„E multa vreme de cand, in acelasi fotoliu, altele erau intamplarile, dragostea mea alta era, tu nu existai, doar gesturile pe care aveam sa le schitez in jurul parului tau isi traiau tineretea dintai in asteptarea Lydiei Delectorskaya.

***

Pun de-o cafea e o arta sa-ti astepti femeia in fata aragazului ghicindu-i drumurile in zatul care inca n-a fiert cum uite i se lipeste dresul de pulpa recent epilata cum intinde fardul si strange fotografiile vechi de pe covor cum sta in mijlocul camerei cu pantofii intr-o mana cu o tigara in cealalta trage adanc si isi spune ca totusi n-o sa vina pleaca abia aude taximetristul intreband-o incotro plateste urca in lift cand cafeaua se umfla nu are nici un motiv sa-i tremure mana pe butonul soneriei si nici nu-i tremura scoate din pudriera zambetul pentru mine mi-l strecoara discret in buzunarul de la camasa Lydia exclam si o sarut mai intai pe obrazul albastru apoi pe cel galben torn cafeaua in cesti murmurand a venit.”

Sper sa nu mai trag chiulul de la pds-uri, m-am cam obraznicit in ultima vreme. Ma gandesc la tema pentru poezia de peste doua saptamani, nu-i deloc usor sa vii cu ceva dupa grebla si euglena. Da’ cred ca n-o sa fie ceva prea greu, vad eu. Ah, sa nu uit: pds-ul de azi al Luizei mi-a trezit amintiri si m-a facut sa recitesc poeziile cu Arpagic. Daca n-ati facut-o pana acum, neaparat mergeti aici si cititi! Neaparat!

Explore posts in the same categories: pds

6 comentarii pe “p.d.s. 11 – cu un obraz albastru si unul galben”

  1. puck Says:

    eu stiu eu stiu. T. O. Bobe din Centrifugaaa!

  2. zum Says:

    @ puck: sigur ca da🙂 (oare trebuie premiu c-ai fost prima care-a ghicit? tu ce zici?)

  3. puck Says:

    ei, ce premiu:D am rasfoit-o cu ocazia asta si mi-a placut iară!

  4. zum Says:

    @ puck: pai asta e un foarte bun premiu🙂

  5. strelnikov Says:

    deci nu stiu, poate ca’s eu defect or smth, dar totusi: CUM PUTETI citi poezii cu arpagic?!:)

  6. zum Says:

    @ strelinkov: da’ cum sa NU POTI citi poezii cu arpagic?!!!!!!!!!😛


Lasă un răspuns

