Caraghioslacuri destul de grave si shopping lista 20

Sa incep cu lucrurile neplacute: gasiti la Alexandru o insemnare despre cum autorul blogului Mofturi de ochelarist publica senin si fara ghilimele un fragment din Kundera pe blogul personal. Am citit si eu postarea respectiva, nu exista absolut nici o indicatie cum ca ar fi citat. Parerea mea e ca asa ceva nu se face, mai ales cand esti unul dintre cei care pretind ca denunta mizeria din blogosfera si josnicia unor bloggeri (iar domnul I. Suciu pretinde de foarte mult timp ca e unul dintre acesti paznici ai corectitudinii in blogosfera – daca are sau nu dreptate decid cei care-l citesc). Si oricat ar incerca de-acum autorul sa glumeasca („glume ” de genul alora pe care le fac profesorii la scoala cand sunt prinsi de elevi cu greseala – am facut-o intentionat sa vad daca sunteti atenti) e clar pentru oricine are ochi ca lucrurile nu-s deloc asa simple.

***

Cum n-am vrut sa am o postare numai despre asa ceva, iata noile intrari din biblioteca mea:

Julio Cortazar – Cartea lui Manuel & Bestiar
Roberto Bolano – O stea indepartata & Nocturna in Chile
Luis Fernando Verissimo – Borges si urangutanii eterni & Clubul ingerilor
Radu Petrescu – Matei Iliescu
Orhan Pamuk – Other Colours
Kazuo Ishiguro – Nocturnes
Aravind Adiga – The White Tiger
Serban Foarta – Rimelari
Nora Iuga – Fetita cu o mie de riduri
Mircea Martin – Singura critica
Razvan Petrescu – Foxtrot XX
Antonio Lobo-Antunes – Cuvant catre crocodili
Orhan Pamuk – Ma numesc rosu
Bogdan Suceava – Miruna, o poveste
Serban Foarta – Cucul din ceas si Pasarea Albastra
Ion Iovan – Ultimele insemnari ale lui Mateiu Caragiale
Arno Schmidt – The Egghead Republic
Colum McCann – Dancer
Christoph Ransmayr – The Terrors of Ice & Darkness

Acum citesc Sefarad a lui Antonio Muñoz Molina si da, o sa incep sa scriu iar despre cartile pe care le-am terminat. Is tare multe, sa incep cu poezie sau cu proza scurta?

Explore posts in the same categories: blogosfera, shopping

6 comentarii pe “Caraghioslacuri destul de grave si shopping lista 20”

  1. white noise Says:

    cu poezie, normal🙂

  2. Alexandru Says:

    Felicitari pentru noile achizitii, in special pentru Arno Schmidt🙂

    Incepe-le pe toate in acelasi timp, e cel mai placut🙂

  3. zum Says:

    @ white noise: da, stiam eu ca asa o sa zici🙂

    @ Alexandru: le-am inceput deja pe toate in acelasi timp, tu ce crezi?! pentru Arno Schmidt trebuie sa-ti multumesc tie (si lui Chevillard, desigur🙂 ). si pentru Ransmayr tot tie🙂

  4. Alexandru Says:

    Cu placere. Sa-mi spui si mie cum sint, te rog, ca sa stiu daca merita sa mi le cumpar🙂

    (sa te uiti, cind ai timp, pe site-ul lui Arno Schmidt – http://www.a-schmidt.org/ – „auteur méconnu, auteur sidérant, à l’esprit effervescent et allègrement dément”🙂 )

  5. Miruna Vlada Says:

    si eu am primit acdou sapt asta Miruna o poveste a lui Suceava (evident un fin a propos la numele meu :))
    si astept sa o devorez. felicitari pt achizitii? in cate zile/luni crezi ca le termini?

  6. zum Says:

    @ Miruna Vlada: ei, pai nu-mi propun sa le termin in vreun anumit numar de zile / luni. pe unele le voi rasfoi cateva luni de-acu’ inainte, pe altele le-am citit deja. oricum mai am o gramada de carti necitite prin casa🙂


Lasă un răspuns

