p.d.s. 15 – pentru Luiza

Pedeseul de azi vine dansand si cu muzica data tare fiindca in Republica Pedesista e petrecere. O sarbatorim pe Luiza, initiatoarea jocurilor de sambata. Petrecerea e cu poezii (cum altfel?), desene si muzica. La multi ani!

O sa inceapa Tim Burton, a sa Voodoo Girl si desenele ce o insotesc (le-am luat de-aici):

Voodoo Girl

voodoo_girl_1

Her skin is white cloth,
and she’s all sewn apart
and she has many colored pins
sticking out of her heart.

She has a beautiful set
of hypno-disk eyes,
the ones that she uses
to hypnotize guys.

She has many different zombies
who are deeply in her trance.
She even has a zombie
who was originally from France.

voodoo_girl_2

But she knows she has a curse on her,
a curse she cannot win.
For if someone gets
too close to her,

the pins stick farther in.

voodoo_girl_4

Acum, cat inca va suna in cap „She even has a zombie / who was originally from France”, sa punem niste muzica:

Si in final o poezie care nu e numai pentru Luiza, ci si pentru Alexandru. Stiu eu ca nu se supara nici unul ca nu au exclusivitate. 🙂 Dintr-o carte foarte draga mie, biographia litteraria a lui Radu Vancu.

psalm. sufletului nostru

seară deja, încă o seară a sufletului nostru.
compaqul vărsând un pârâiaș statornic de lucire albă peste keyboard,
lumânarea insinuând vine roșietice.
suferința lovind hipnotic in clape.
sufletul gâlgâind luminos în carne.

noaptea desfăcându-și treptat florile mari de întuneric,
fereastra aburindu-se de la frigul crescând.
martin page foșnindu-ți sub palme.
ceaiul fierbinte. orașul murmurând sub geam.
dai încă o pagină.

valuri înalte de suflet zbucnind prin carne.
camera plină ochi de sufletul nostru privindu-ne,
iubindu-ne cum crâșma își iubeste bețivul.
carnea ți se face sticlă și îți văd îngerul privindu-mă gata de luptă.
nimic nu mai înseamnă nimic, totul este, și e bine.

Explore posts in the same categories: pds

5 comentarii pe “p.d.s. 15 – pentru Luiza”

  1. luiza Says:

    vai, zum, ce m-ai nimerit cu voodoo girl (mi-au mai zis câteva persoane că din toată cartea de poeme, voodoo girl sunt eu:)
    şi şi cu biographia litteraria m-ai nimerit, e-o carte care încă-mi lipseşte din bibliotecă..
    per total, mulţumesc mult de tot🙂

  2. Alexandru Says:

    @Zum: Mulţumesc mult, din tot sufletul – plin ochi de psalmul lui Radu Vancu.

    (eu dacă nu găsesc biographia litteraria nu ştiu ce fac : )

    Şi da, voodoo girl e Luiza. Şi voodoo child al lui Hendrix tot ea e : )

  3. zum Says:

    @ luiza:🙂
    stai sa vezi cum ti-am sarbatorit ziua: cu prajituri bune rau de tot, cu o mare bataie cu apa (pistoale si baloane), cu muzica faina si dantzuiala, cu tot felul de alcooluri amestecate (dar nu rau, asa, un pic din fiecare) si acum o sa merg in continuare sa dansez pe muzici din anii ’60 – ’70. sper ca-ti place🙂

    @ Alexandru: da, chiar am vrut sa pun voodoo child, dar dupa ce am vazut vreo 4 versiuni de la woodstock fiindca nu ma puteam hotari pe care s-o postez am auzit de undeva gainsbourg si asa am ajuns sa pun melodia aia🙂

  4. luiza Says:

    zum, oauuuu! crecă mi-ai sărbătorit ziua chiar mai bine decât mine, care-am stat cuminte acasă ca să-mi termin lucrarea🙂

  5. zum Says:

    @ luiza: foarte bine ai facut!🙂 aveam si eu lucruri de terminat, da’ m-am gandit ca n-o fi foc daca o zi – doua imi mai fac si eu de cap.


Lasă un răspuns

