Premiile Zum 2009

Am vazut cam pe toate blogurile pe care le citesc ca e sezon de premii. Am primit si eu vreo trei – patru – cinci (din cate stiu). Blogul de aur! Cinci „Bloguri de aur”!🙂 Sunt foarte bucuroasa, va multumesc din suflet, le multumesc celor fara de care acest lucru nu ar fi fost posibil, multumesc… Hihihi, cred ca incepe sa-mi placa de-adevaratelea. Stati ca imediat devin serioasa. Deci:

  • primul „Blog de aur” l-am primit de la capricornk13, care mi l-a inmanat cu o multime de instructiuni / conditii de folosire. Prima e sa pun link la blogul de la care am primit premiul – am pus. Apoi sa il dau mai departe catre 10 bloguri si sa merg pe la fiecare sa-i anunt. Ei nu, n-o sa ma duc sa-i anunt, ca nu-mi vine sa dau buzna, citesc ei aici. Si nu stiu daca vor fi exact 10, sa vedem. Oricum, ii multumesc lui capricorn ca m-a premiat pentru vitejie si echidistanta si sper ca n-o sa-mi retraga premiul din cauza ca nu respect conditiile.😛
  • Al doilea premiu a venit de la baietii care scriu despre o carte intr-o fraza. Le multumesc mult si lor si ii astept la visinata victoriei pe undeva prin capitala Republicii Pedesiste.
  • Al treilea „blog de aur” mi l-a dat crocolili, de ale carei conuri si bastonase mi-e plin de multe ori blogul. Asa m-am bucurat ca m-a premiat, nici nu pot sa va spun cat de mult. Multumesc frumos🙂
  • Al patrulea si al cincilea au venit de la Luiza (globul de cristal cu domnul Escher inauntru) si Alexandru care si-au premiat – fiecare – intreg blogroll-ul si, cum ma aflu si eu in blogroll-urile respective, le multumesc si fac o plecaciune.

Gata, m-am laudat suficient, acum e cazul sa dau si eu premii. Nu va spun de ce le dau, adica nu mai mult decat „pentru ca imi plac mie mult de tot”. Asadar, Blogul de Aur Zum 2009 – o aripioara de albina facuta din jeleul cel mai dulce si mai fin se acorda urmatorilor (in ordinea in care ii am in blogroll dar cu numele blogului, nu al autorului. Sa nu credeti ca e in ordinea preferintelor – ati vazut ca sunt echidistanta, imi plac toti la fel de mult🙂 ): Blog de carti, Caligraf, Capricornk13, Cinabru, Cultura-vura, Insemnari din subterana, Pas cu pas, O carte intr-o fraza, Hunopolis, Terorism de cititoare, Tlön Society, SMS pentru domnul Mann, Literaturism, White Noise, Bola de Nieve, Crocolili, Salul e sarpele, Sebastian in vis, Floribunda (1 si 2, desigur) si Blogari-m-as si n-am cui. Se pare ca-s mai mult de 10, deci inca o regula incalcata. Nu-i nimic, sampanie sa fie (si laptic pentru Sebastian)!

Acum ca am gatat cu premiile, sa zic cate ceva si despre leapsa primita tot de la capricornk13 – „ce carte ai recomanda si de ce?” Iar n-o sa fiu cuminte: nu pot sa raspund, e muuuult prea greu pentru mine. Nu prea raspund eu de obicei la lepse din astea care ma pun sa aleg o carte sau un autor cea mai / cel mai. De data asta ar trebui sa recomand carti unui dezamagit din dragoste, iubitului, celui mai bun prieten etc. Le recomand tuturor sa citeasca ce le place si daca nu le place sa nu citeasca nimic. Pentru raspunsuri mai serioase mergeti la adina, cinabru, insemnari din subterana (si aici), white noise si multi altii la care ajungeti din link in link. Iar leapsa o dau mai departe – chiar daca n-am raspuns la ea – cui o vrea.

Gata cu vorbaria pe ziua de azi, merg sa-mi termin insemnarea despre o carte si va las cu muzica – Imelda May (mai ca i-as da si ei un premiu):

P.S. Nu inteleg de ce arata asa fragmentul ala in care am enumerat premiile. La previzualizare arata normal, cu guguloaie si cu fonturi la fel ca in restul postarii. Habar n-am ce sa-i fac, n-am mai patit asa ceva pana acum😦

Explore posts in the same categories: blogosfera

27 comentarii pe “Premiile Zum 2009”

  1. adinab Says:

    Multumesc pt premiu🙂 A fost bun – jeleu, miam miam.

    Si la mine arata OK postarea, nu par sa fie accidente.

  2. zum Says:

    @ adinab: vai, dar nu sunt sigura ca trebuia mancat🙂
    (am vazut acum ca si la mine arata cateodata OK postarea, deci incadrez anomalia la „din ciudateniile wordpress-ului”)

  3. Alexandru Says:

    @Zum: Daaa, acuma faci pe echidistanta. Ai uitat ca m-am rugat cu cerul & cu pamintul sa-mi dai si mie premiu, ca sa fac mai multe.

  4. zum Says:

    @ Alexandru: pai ce faci, ma dai de gol? vezi ca imediat iti dau leapsa cu recomandarile, sa te vad atunci ce mai zici!😛

  5. Alexandru Says:

    @Zum: Atunci o sa te regasesti la punctul 6 si o sa ai parte de o multime de recomandari🙂

  6. V. Says:

    Ca să vezi cum se iau premiile, taman cînd eşti mai leneş şi mai dus cu pluta! Deci chiar e adevărat, munca nu înnobilează! Mulţumiau, Zum!🙂

  7. insemnaridinsubterana Says:

    Zum, mulţumim foarte mult,te asigurăm că 10 e o cifră restrictivă pentru Blogul de aur,mulţi au rămas în afara listelor, dar…uneori nominalizările şi culisele sunt mai valoroase decât premiile propriu-zise. Suntem convinşi că, în majoritatea cazurilor-dacă nu chiar în toate!- ierarhizarea impusă de selecţia pentru Blogul de aur este absolut aleatorie. La câţi oamneni de valoare alimentează cu ozonul cald şi pătimaş al propriilor gânduri virtualitatea blogosferei, până ce aceasta ajunge să ardă ca o inimă, ca un focar adevărat de gândire liberă,tot ce ţine de clasificare se topeşte. 🙂

  8. Alexandru Says:

    @Insemnari din subterana: Eu eram absolut convins ca nu-l primisem aleator…

  9. white noise Says:

    multam, zum! il pun imediat la butoniera🙂

  10. strelnikov Says:

    urasc urasc urasc chestiile astea dar in acelasi timp sunt flatat si multumesc frumos😛

  11. insemnaridinsubterana Says:

    @ Alexandru: Ok! 🙂 Te încoronăm oficial, dar atenţie: coroana s-ar putea să fie prea grea pentru cap, cam ca la regii perşi care recurgeau la sfori şi la iluzia optică prin care coroana de multe kilograme în aur atârna milimetric deasupra capului pentru a-şi impresiona supuşii. Sperăm să poţi duce atâta aur! 🙂
    Adevărul este că ţi-am recunoscut fără rezerve talentul şi meritele!

  12. zum Says:

    @ Alexandru: pai daca primesc o multime de recomandari ce mai conteaza ca apar la punctul 6? cred ca m-ai convins sa-ti dau leapsa😛 (numai ca ar trebui sa raspund eu inainte, asa ca ai scapat)

    @ toti cei care mi-au multumit: ma bucur ca va bucurati. cand facem petrecerea?

    @ strelnikov: ei, de ce sa urasti chestiile astea? ne mai jucam si noi🙂 (nici eu nu ma innebunesc dupa asa ceva, drept sa spun, dar daca la o leapsa normala care nu-mi convine pot sa fac pe rautacioasa si sa nu raspund, cand ma premiaza omul nu mai am ce face🙂 )

  13. luiza Says:

    zum, eu am scris un răspuns poetic şi extraordinar de emoţionat, am apăsat submit comment, moment în care-a picat netu..
    acu nu mai pot să repet isprava, pot numai să spun că aripioara din jeleu am pus-o în cutiuţa cu mărţişoare şi că aştept să se facă martie ca s-o port🙂

  14. capricornk13 Says:

    multumesc frumos si eu, in special pentru aripioara, pe care am sa mi-o pun pe umar vineri cand zbor spre viena, sa-mi faca o calatorie frumoasa cu jeleuri!:)
    acum imi dau seama ca n-am premiat-o pe terorista, desi poate e mai bine asa, ca iar ar fi zis lumea c-am facut noi nu stiu ce gasca oculta:)

  15. vera Says:

    draga zum,

    merci foarte mult, ca eu n-am mai luat premiu din clasa a saptea… aveam si eu nevoie de o mangaiere, o vorba buna :))
    singura chestie e ca am facut un juramant secret sa pun numai SMS-uri pe blog. asa ca n-o sa ma joc mai departe de-a premiul, sper sa nu se supere nimeni… off the record: uneori asa-mi vine sa postez poze si melodii si ma abtin cu greu :)))

    deci in incheiere vreau sa multumesc domnului Mann, fara de care acest blog n-ar fi existat.

  16. Alexandru Says:

    @Insemnaridinsubterana: Uf, parcă mi-a mai venit inima la loc. Coroana e cam grea, într-adevăr, dar nu mai zic nimic, consider că v-am enervat destul cu mofturile mele🙂

  17. als Says:

    din cite stiu, blogul ‘terorism de cititoare’ nu mai exista (din fericire!)… ;P

  18. zum Says:

    @ luiza: vezi sa nu se topeasca aripioara in cutiuta. sa o tii undeva unde e racoare, altfel nu mai ai ce purta in martie🙂

    @ capricornk13: sa aduni praful vienez de pe aripioara si sa mi-l trimiti, ca n-am fost niciodata la viena da’ aripioara uite ce repede ajunge. desi cred ca in viena nu e praf, asa ca…😦

    @ vera: ii multumim cu totii domnului Mann, fara de care blogul tau n-ar fi existat🙂

    @ als: exista (din fericire).

  19. als Says:

    ‘exista’?! unde – in amintirea celor citeva zeci de fani? lol, ce induiosator…

  20. zum Says:

    @ als: nu. exista fix acolo unde a existat de vreo trei ani incoace.

    dar dumneata ce cauti pe aici, nu te deranjeaza sa imparti spatiul virtual cu toti oamenii astia nedemni de asa onoare? ba eu cred ca te deranjeaza, asa ca sunt draguta si te ajut sa scapi de problema😉
    (adica a fost ultimul comentariu semnat als pe care il las sa treaca).

  21. strelnikov Says:

    zum – the blitzkrieg fan [si inca nici nu e 1 sept].

  22. zum Says:

    @ strelnikov: ce blitzkrieg, domnule, ca aici e vorba de razboaie de mii de ani (sutele au trecut de mult), lalaite, plicticoase si ineficiente. si in plus, eu ma apar nu atac. deci nu-s deloc fan🙂

  23. zum Says:

    @ dragos c: o sa raspund, desi raspunsul o sa fie foarte scurt. nu am prea multe de zis despre sebastian.

  24. danutchidon Says:

    nu premiile sunt scopul….ele pot fi recunoastere, mingiiere, sanctiune catifelata sau in orice caz atitudine !!!

  25. zum Says:

    @ danutchidon: eeei, sa nu mai zici asta cu glas tare🙂

  26. capricornk13 Says:

    @zum: am adunat, cu chiu cu vai, vreo trei milimicroni de praf vienez:) promit sa nu-i uit in prima vizita la berlin!
    si da, terorista exista…ca sa se oftice duJmanii…:))


Lasă un răspuns

