Leapsa cu raspuns fulger + shopping lista 21

Venita de la dragos c, cu destul de mult timp in urma, leapsa asta zice asa: „mi-ar placea sa circule pe bloguri cateva amintiri ale fiecaruia despre mihail sebastian – ce amintiri aveti despre piesele lui sebastian, despre romanele lui, despre jurnal. cu alte cuvinte: daca ar fi sa spuneti ce inseamna mihail sebastian pentru voi, ce-ati spune?”

Cum Dragos a trimis leapsa asta aproape la toata blogosfera, gasiti pe la altii raspunsuri mult mai interesante decat asta al meu de acum. Asta pentru ca la intrebarea ce inseamna Mihail Sebastian pentru mine nu prea am ce zice, adica nu mai mult decat ca nu stiu. Candva intre 12 si 14 ani (pun asa, un interval mai mare, fiindca nu-mi aduc aminte exact) am citit Accidentul, Orasul cu salcami si Steaua fara nume. Accidentul mi-a placut la nebunie, restul asa si-asa. De fapt, nu mai tin minte mare lucru si nu cred c-as putea reciti acum vreuna dintre ele. Au fost perfecte la varsta aia. N-am citit Jurnalul, probabil ca o sa-l citesc la un moment dat. Si daca vreti si o amintire, Accidentul lui Sebastian a fost prima carte de un autor roman pe care am vazut-o intr-o librarie nemteasca. Era in primavara lui 2003 in Tuebingen si m-am bucurat foarte tare, fiindca tocmai ma ajunsese un dor de casa (era prima data cand plecam asa departe pentru mai mult timp).🙂

Un raspuns misto la leapsa asta gasiti pe O carte intr-o fraza (vedeti si linkurile pe care le dau ei). Habar n-am daca trebuie sa transmit si eu cuiva sarcina de-a vorbi despre Mihail Sebastian, daca vrea cineva se poate considera invitat.

Acum, ca sa nu las insemnarea doar cu raspunsul asta scurt, tre’ sa va zic ca am primit carti din Romania. Bucurie mare de tot (de fapt de-aia va zic, doar puteam foarte bine sa las insemnarea numai cu leapsa)! Cartile sunt asa:

Cartarescu – Orbitor. Aripa dreapta (exemplarul vechi si-a luat lumea-n cap si eu m-am oprit din citit – acum nu mai am nici o scuza🙂 )
Gombrowicz – Bakakai
Max Blecher – Vizuina luminata & Inimi cicatrizate
Claudiu Komartin – Un anotimp in Berceni
Radu Vancu – Monstrul fericit
Dan Coman – Dictionarul Mara

Mai are rost sa va zic cat de bucuroasa sunt ca am in sfarsit Dictionarul Mara si Monstrul fericit? Chit ca-s patate cu vin (s-a varsat o sticla in bagaj, dar acu’ ce sa mai zic, nu pot sa fac si mofturi🙂 ). Si acum fug ca am un tren de prins. Ne vedem maine, la pedeseul de criza.

Explore posts in the same categories: blogosfera, shopping

4 comentarii pe “Leapsa cu raspuns fulger + shopping lista 21”

  1. Radu Vancu Says:

    Nu pot sa vorbesc in numele lui Dan, dar eu tare-s bucuros ca s-a varsat sticla aia de vin pe carte, nu se putea ceva mai nimerit.🙂 Bine, cred ca Dan ar fi preferat cafea…

  2. mr. kalm Says:

    poate verşi şi pe „un anotimp în berceni” ceva🙂

  3. zum Says:

    @ Radu Vancu: eram siiigura ca o sa-ti convina.🙂 si daca Dan vrea cafea nu-i bai, rezolvam, ca nu e greu.

    @ mr. kalm: pai am varsat vin. rosu. nu-i bun? ce-ati dori?🙂

    pot sa spun ca m-am amuzat cand am vazut ca scrie pe cartile voastre „recomandat de Observator cultural”? cu ditamai pata de vin langa😀

  4. dragos c Says:

    n-am apucat sa-ti multumesc pentru raspuns🙂


Lasă un răspuns

