p.d.s. 17 – de criza

Cand ne-a dat Radu Vancu tema asta simpatica foc mi-au venit automat in cap doi poeti: Marius Ianus si Frank O’Hara. Ianus in general, O’Hara cu o poezie anume. Bine ca am mai cautat, ca O’Hara a mai fost la pedese la mine (si cat sa-l rasfat? eee, nu prea tare, mi-am zis eu) iar pe Marius Ianus l-a ales chiar nasul pedeseului de azi.🙂

Deci cum spuneam am mai cautat – nu prea mult, recunosc – si am ales pana la urma o poezie de Emily Dickinson:

***

Crisis is a Hair
Toward which the forces creep
Past which forces retrograde
If it come in sleep

To suspend the Breath
Is the most we can
Ignorant is it Life or Death
Nicely balancing.

Let an instant push
Or an Atom press
Or a Circle hesitate
In Circumference

It – may jolt the Hand
That adjusts the Hair
That secures Eternity
From presenting – Here –

***

Si totusi nu ma pot abtine, imi place prea mult. Ascultati aici: To the Film Industry in Crisis – Frank O’Hara.

Explore posts in the same categories: pds

12 comentarii pe “p.d.s. 17 – de criza”

  1. to-morrow Says:

    Nothing is certain but death and….crisis – parafrazand un proverb englezesc🙂

  2. Alexandru Says:

    Soră Z., soră exactă, soră personistă : )

  3. Radu Vancu Says:

    🙂
    A intrat direct în Top 10-ul pedeseurilor mele.

  4. Radu Vancu Says:

    Vreau să zic în Top 10 ever, că altfel vreo zece suntem de toţi, practic suntem direct în Top 10 în fiecare sâmbătă. :

  5. zum Says:

    🙂
    ma bucur mult ca v-a placut. aaa, Radu, nu uita ca trebuie sa-l alegi pe cel care ne da tema viitoare. daca mai ramane cineva pana atunci🙂

  6. Radu Vancu Says:

    Pai nu ramasese valabila propunerea Mihaelei Ursa, cu poeme scrise despre barbati despre maternitate? Ca eu asa am ramas setat.
    (http://mihaelaursa.wordpress.com/2009/08/19/efectul-mara-in-interiorul-%C8%99i-in-afara-poeziei/#comments)

  7. zum Says:

    @ Radu Vancu: aaa, ok. bun asa (zice ca n-avem voie sa postam din Radu Vancu🙂 )

  8. Radu Vancu Says:

    Mda, mi-am cam luat ţeapă…🙂

  9. zum Says:

    @ Radu Vancu: nu chiar. daca esti atent la nuante vezi ca exista o scapare, pentru ca acolo zice asa: „nu-i voie sa postati TOTI din radu vancu”.😀

  10. insemnaridinsubterana Says:

    Ja ja ja! 🙂

  11. insemnaridinsubterana Says:

    De ce numai bărbaţi despre maternitate? Cu femei nu e voie? 🙂

  12. zum Says:

    @ insemnari din subterana: pai n-ar trebui sa fie. acum suntem curiosi cum vad / scriu barbatii despre asta.


Lasă un răspuns

