La final de Colocviu si de vacanta de vara (telegrafic despre una-alta)

Acum ca s-a incheiat Colocviul si s-a terminat si vacanta de vara (cel putin dupa standardele mele, ca eu asa stiu – scoala incepe la 15 septembrie, desi habar n-am cand mai incepe acum) am putut si eu sa mai citesc ce-au scris oamenii pe bloguri. Si bine-am facut, ca fusesem asa de prinsa cu lucrarile Colocviului incat mai sa ratez doua insemnari despre acelasi subiect – Compunerea lui Luca.

Dreaming Jewel scrie aici si are si recomandari de servire: Suzanne Vega – Luka, o melodie pe care n-o mai auzisem de vreo 250 de ani. Si bughi mambo rag are o insemnare foarte misto despre cartea lui T.O. Bobe, bine c-a pus link catre Colocviul nostru si am aflat de blogul asta (destul de) nou. Imi place, de-abia astept sa vad ce mai citeste si ce mai povesteste. Adaugat in blogroll.

Pds-ul a avut si el vacanta in perioada asta, cred ca se intoarce pe bancile scolii sambata. Intre timp am fost tare fericita sa aflu despre o noapte berlineza a poeziei romanesti, care-o sa se intample pe 30 octombrie, dar si despre „alfabetul balcanic” de pe 5 octombrie de la Literaturhaus. Asadar o sa-i vad la Berlin pe Vasile Leac, Constantin Acosmei, Sorin Ghergut, Ioana Nicolaie, Svetlana Carstean, Rita Chirian, Gabi Eftimie, Stefan Manasia, Razvan Tupa, Vlad Molodvan, Olga Stefan, Iulian Tanase. Suna bine.

Explore posts in the same categories: blogosfera, events

2 comentarii pe “La final de Colocviu si de vacanta de vara (telegrafic despre una-alta)”


  1. Ma bucur ca ti-a placut insemnarea mea. Nu ai spus daca te-a si convins sau esti de parerea lui Alexandru…

  2. zum Says:

    @ bughi mambo rag: aaa, pai nu pot sa spun ca sunt 100% convinsa de vreuna dintre variante. cu Alexandru am discutat pe larg chestiunea. e clar, mamaia moare. verisoara Kiti… as inclina sa cred ca nu, dar se poate foarte bine sa fi murit si ea. argumente solide se pot aduce pentru ambele ipoteze, ceea ce e unul dintre lucrurile pe care le ador la cartea asta🙂
    dar stai ca vreau de o groaza de vreme sa comentez la tine si nu apuc. o sa vin mai incolo. si comentez mai la obiect🙂


Lasă un răspuns

