Degete (si alte chestii) mici. Shopping lista 22

Abia acum mi-am dat seama ca nu cred sa fi citit vreodata o recenzie la Degete mici. Acum, cand am dat in The Quarterly Conversation (via Scott Esposito) peste recenzia asta la Little Fingers. Voi stiati ca „in the early 1990s, Filip Florian was working as a correspondent for Radio Free Europe in Bucharest when human bones were unearthed at a construction site in the city. Universally presumed to be relics from Communist crimes, the bones turned out to be centuries-old casualties of the bubonic plague. The public disappointment in the face of this revelation raised complex issues of how history can be repurposed—even, uncomfortably, by those who have suffered.”? Eu nu. Oricum, bine ca mi-am adus aminte ca n-am citit inca Zilele regelui si ar cam fi cazul.

Iulian Tanase traduce Ariel al Sylviei Plath si publica pe blog Lady Lazarus. Sincera sa fiu parca nu prea-mi place cum suna, dar pana la urma cred ca as cumpara o varianta in romana. Zice ca apare la ART ceea ce-i bine, au carti frumoase acolo. Si gasibile.🙂

Mi-am mai luat niste carti:

Sarah Cane – Complete Plays
W.B. Yeats – Poems Selected by Seamus Heaney
James Baldwin – The Price of the Ticket
Mario Bellatin – Beauty Salon
Toni Morrison – Jazz
Maya Angelou – I Know Why the Caged Bird Sings
Herta Mueller – Este sau nu este Ion
Sonia Larian – Bietele corpuri
Mihaela Miroiu – Nepretuitele femei. Publicistica feminista
Radu Cosasu – Supravietuiri 6
William Faulkner – Lumina in august
Alfredo Bryce Echenique – O lume pentru Julius
John Fante – The Bandini Quartet

Acum o astept in vizita pe mama, care vine cu tigari si carti (da, da, altele!) din Romania.🙂 Iar intre timp citesc Pynchon, asa ca cine stie cand o s-ajung sa le citesc si pe-astea noi.

Aici se scrie un roman online. M-a suprins si pe mine cat de conservatoare pot sa fiu, tare-am strambat din nas cand am citit ce se spune despre proiect: „acum că se citeşte mai mult pe net decât altminteri, să facem oamenii să citească un roman scris online. Şi să le dăm şansa să participe direct la „creaţie”.” Brrr, cum adica sa-ti lasi cititorii sa participe la creatie?! Eu ma cam ingrozesc la gandul asta. Da’ sunt si curioasa.

Ca tot veni vorba de citit pe net, in Cultura a aparut dosarul Internet pentru literatura. Discuta despre asta luciat, un cristian, Victor Jalba-Soimaru, Victor Kapra si Mihai Iovanel.

A, si cu ce m-am mai distrat in ultima vreme: The Dan Brown Sequel Generator. Iaca despre ce e unul dintre sequel-urile pe care le-am generat eu:

„A long-forgotten code in the monuments of New Orleans.
A shadowy cult determined to protect it.
A white-knuckled race to uncover the Daughters of the American Revolution’s darkest secret.”

Enjoy!😀

Explore posts in the same categories: linkuri, shopping

9 comentarii pe “Degete (si alte chestii) mici. Shopping lista 22”

  1. adinab Says:

    Hihihi, tare fain generatorul ala😀

    Primii si eu azi o chestie faina: http://en.akinator.com/. Tre’ sa te gandesti la o persoana si iti pune intrebari pana ghiceste. Deocamdata am reusit sa-l prind doar la Philip K. Dick🙂

  2. zum Says:

    @ adinab: ah, da’ sa stii ca eu mai am si treburi de facut! acu’ m-am apucat sa ma joc cu akinator asta al tau. si l-am cam batut, desi mi-am ales numa personaje usor de ghicit🙂

  3. strelnikov Says:

    Mihaela Miroiu – Nepretuitele femei. Publicistica feminista?

    btw what about m miroiu? cum ti se pare ca scrie? [in general, ca nepretuitele femei n’am bifat]

  4. dragos c Says:

    astept sa citesc despre pynchon!

  5. zum Says:

    @ strelnikov: pai drept sa spun n-am citit nimic pana la cartulia asta, pe care am luat-o din curiozitate (si costa 5 lei, asa ca nu e o curiozitate costisitoare si nu risc mari dezamagiri🙂 ). e o culegere de articole de prin ziare si reviste, deci imi imaginez ca ceva din ea ai bifat. o sa scriu dupa ce o citesc (adica dupa ce o termin, ca am inceput-o deja).

  6. zum Says:

    @ dragos c: hehe, da. stai sa termin de citit si dupa aia sa merg la un curs ceva🙂

  7. to-morrow Says:

    Eu am citit „R’Estul si Vestul” – de Mihaela Miroiu si Mircea Miclea; un volum compus din doua jurnale. Si mi-a placut ca doamna Miroiu are accente de duiosie dar si relatari cerebrale. Sa citesti „R’Estul si Vestul”, daca ai ocazia.

  8. zum Says:

    @ to-morrow: poate-o sa citesc, mersi de recomandare. da’ cine stie cand🙂


Lasă un răspuns

