p.d.s. 23 – glasses

Credeam ca n-o sa postez nimic azi, nu prea stiam exact ce poezie sa pun (acel Matei Calinescu de la ultimul baraj parca ar merge un pic mai incolo) asa ca am zis sa fac o pauza. Si cum faceam eu pauza, m-am apucat sa rasfoiesc The Portable Dorothy Parker si m-am trezit razand in hohote si zicand ca e musai sa pun ceva pe blog pe post de pds. Ma hotarasem deja ca azi e zi fara pds, asa ca n-o sa postez ceva lung si nici mai multe poeme scurte, ci doar cea mai scurta poezie din carte:

News Item

Men seldom make passes
At girls who wear glasses.

(Mai multe poeme gasiti aici, iar asta e site-ul Dorothy Parker Society.)

Explore posts in the same categories: pds

4 comentarii pe “p.d.s. 23 – glasses”

  1. Radu Says:

    🙂
    Falş, totuşi – secretarele din filmele XXX sunt musai ochelariste, şi primesc pase cât toată naţionala Olandei🙂

  2. zum Says:

    @ Radu: hahaha! (cred totusi ca Dorothy nu stia asta. plus ca una-i ce se-ntampla in filmele XXX, alta-i realitatea🙂 )

  3. luiza Says:

    eu, care tocma mă întorc din oraş (şi care port ochelari de la 2 ani), sunt aproape în stare să confirm poemu. din fericire, există domni care preferă nu blondele, ci domnişoarele cu ochelari, pentru că li se par mai „răsărite”. există speranţă şi pentru noi, „girls who wear glasses”🙂

  4. Alexandru Says:

    @Zum: Dorothy nu spune nimic de bărbaţii cu ochelari?🙂

    @Radu: Mi se păruse şi mie destul de erotic distihul, cînd l-am citit prima oară. Acuma, după glosele voastre, mi se pare că e o întreagă infernală comedie concentrată în el.

    (Nici eu nu sînt de acord. Uite, am pierdut meciul cu F. C. Nunavut pentru că toate pasele au trecut pe la Véronique, care poartă ochelari. Nu e normal, că ea joacă în apărare. Dar de cînd a venit la echipă, practicăm un joc foarte defensiv).


Lasă un răspuns

