p.d.s. 25 – cu multi nori

Vad ca Luiza a pus azi pedeseul cu tema (tema aleasa de ea). Asa ca il pun si eu tot azi, noroc ca il aveam pregatit fiindca uitasem complet de norii astia.

Cautand poezii cu nori am ajuns pe un site simpatic foc: The Cloud Appreciation Society. Iata un fragment din manifestul lor:

We pledge to fight ‘blue-sky thinking’ wherever we find it.
Life would be dull if we had to look up at
cloudless monotony day after day.

Mai au si niste poze foarte misto cu nori, poezie scrisa de membri, cloud art, cloud shop, cloud chat si chiar cloud news.🙂

Ma gandeam sa scriu o insemnare doar despre oamenii astia si norii lor, insa m-am hotarat pana la urma sa pun si o poezie – poezie, ca si-asa n-am mai dat pe la PDS de ceva vreme. Asa ca uite, cativa nori de la Charles Simic:

Clouds Gathering

It seemed the kind of life we wanted.
Wild strawberries and cream in the morning.
Sunlight in every room.
The two of us walking by the sea naked.

Some evenings, however, we found ourselves
Unsure of what comes next.
Like tragic actors in a theater on fire,
With birds circling over our heads,
The dark pines strangely still,
Each rock we stepped on bloodied by the sunset.

We were back on our terrace sipping wine.
Why always this hint of an unhappy ending?
Clouds of almost human appearance
Gathering on the horizon, but the rest lovely
With the air so mild and the sea untroubled.

The night suddenly upon us, a starless night.
You lighting a candle, carrying it naked
Into our bedroom and blowing it out quickly.
The dark pines and grasses strangely still.

***

(Am de povestit despre ultimele trei cursuri de postmodernism la care am fost, foarte misto toate trei – saptamana asta n-am reusit sa ajung si ma oftic de nu se poate -, despre doua lecturi – una de acum o luna si ceva, alta de joi, dar si despre vreo tona de carti. Sper sa apuc sa fac asta cat mai repede, fiindca acum se termina si anul asta.😦 )

Explore posts in the same categories: pds

7 comentarii pe “p.d.s. 25 – cu multi nori”

  1. luiza Says:

    Like tragic actors in a theater on fire..

    cei mai trişti nori pe ziua de azi, dragă zum🙂

  2. Radu Says:

    Mie versu-ăsta îmi sună rupt din Cohen – adică dat în paşte de seducător de trist…🙂

  3. Razvan Says:

    Daca tot vorbeai de poezii, care este poezia ta preferata?

  4. alex Says:

    tradus se poate ? D


  5. Sunteti interesati sa facem schimb de link🙂 mentionez ca am zilnic 2000-3000 de afisari si aproximativ 300 vizitatori unici http://www.wta.ro/12688stats_index

    Astept raspuns din partea voastra pe mail sau blog-ul meu🙂
    Id mess contact : gabriel.raducanu🙂
    Blog personal : http://www.baiatulciudat.wordpress.com
    Nume : Baiatul Ciudat

    Multumesc😀

  6. zum Says:

    @ Razvan: hehe, vezi ca m-am gandit destul de mult pana sa-ti raspund, da’ tot nu e suficient. ma mai gandesc un pic si poate mai si citesc🙂

    @ alex: o a incerc.

    @ Raducanu Gabriel Ionut: nu mersi. mult succes la adunat vizitatori unici!

  7. zum Says:

    @ luiza si Radu: chiar ca suna ca-n Cohen, nu ma gandisem…


Lasă un răspuns

