On the road

Gata, se pleaca. Spre Romania. Cu masina. Sper din tot sufletul ca nu mai sunt drumuri blocate fiindca as vrea sa fiu acasa de Craciun. N-am mai apucat sa scriu nimic, revin intre Craciun si Anul Nou cu povesti despre lecturile publice din 2009, cu listele de cumparaturi, cu un bilant si mai vedem. Mai am de povestit si despre cateva cursuri de Postmodernism, dar asta cand ma intorc la Berlin fiindca nu mi-am luat notitele cu mine. Deja azi e al treilea curs pe care il pierd, acum doua saptamani am avut mult de lucru, saptamana trecuta am fost bolnava, azi sunt pe drum spre Bucuresti. Sper sa fiu inapoi pentru cursul de pe 5 ianuarie.

Deci chiar gata, ca e foarte tarziu. Craciun fericit!

Explore posts in the same categories: 2009, diverse

6 comentarii pe “On the road”

  1. white noise Says:

    Craciun fericit!
    si drum bun!

  2. insemnaridinsubterana Says:

    Sarbatori calde, vorba Orei25! 🙂

  3. capricornk13 Says:

    Sper c-ai ajuns cu bine si Craciunul a fost asa cum ti-ai dorit, cald si bun, cu mosu’ generos!
    Un an nou plin de bucurii si de poezie pe dinauntru, draga zum!

  4. Radu Says:

    La mulţi ani postmoderni :)!

  5. Radu Says:

    Deci cum a fost cursul din 5 ianuarie?🙂

  6. zum Says:

    @ toata lumea: la multi ani! am ajuns si la Bucuresti, m-am si intors inapoi in Berlin si uite ca n-am mai apucat sa scriu nimic. bine c-a fost frumoasa vacanta si bine c-ati mai scris voi🙂

    @ Radu: eh, am ajuns in Berlin fix cand se termina cursul, erau -12 grade, muream de somn. inca ma oftic ca am lipsit atata si de-abia astept sa se faca marti!🙂


Lasă un răspuns

