p.d.s. 26 – de Anul Nou

Gata vacanta, (cam) gata si lenea de dupa vacanta. Pana imi adun eu povestile si cartile si toate cele despre care vreau sa scriu, sa incepem anul cu un p.d.s. (unul mai special, de duminica🙂 ).

Dintr-o lada cu de toate (poze, jucarii, scrisori, casete audio, martisoare si un miliard de alte prostioare) am scos o revista Salut (!!!). Nr. 49, nu reusesc sa detectez anul. Nu stiu nici ce-o fi cautat acolo, stiu doar ca era deschisa la pagina de… poezie – Sub teiul lui Eminescu.🙂 Se povesteste despre un anume Cenaclu de marti, care se tinea in ultima marti a fiecarei luni la Clubul Martin. Editia despre care se vorbeste in revista asta a mea il avusese invitat pe Sorin Ghergut. Imi pare rau ca nu pot sa pun aici poza lui Sorin Ghergut din revista, n-o sa pun nici prezentarea din articol (in care se spune, printre altele, ca Sorin Ghergut „va debuta in curand intr-un volum colectiv editat de Clubul Unesco Adolescentul” – ?!?), pun insa cele trei poezii:

Peste vârfuri

peste vârfuri trece-n glumă
glia străbună
repede du-mă
sub clar de lună

fă lampa mai mică
dă ceața mai groasă
tu de ce adică
să nu-mi fii mireasă

mai nu vrea mai se lasă
broasca țestoasă

tu nici nu știi ce mult
îmi place
la ea, adânc, în carapace
tu nici nu știi ce dor mi-e mie
de scumpa ei mașinărie

Pink Freud

dacă m-aș fi născut tâmpit
ce-ar fi făcut acasă tata
el punea mâna pe cuțit
și îmi tăia doar beregata

și parcă simt cum mă înțarcă
și parcă mai aud din tren
nu va mai ști să se întoarcă
copilul tău oligofren

Poemul de buget

ouă cu sos și cafeaua pe drum
pentru oaspetele nostru de-acum
fiare-nroșite și măsele de câine
pentru oaspetele nostru de mâine

mixez bugetul de protocol
cu un buget pentru armată
picățelele cravatei pe pieptul gol
cravata puternic vascularizată

Explore posts in the same categories: pds

7 comentarii pe “p.d.s. 26 – de Anul Nou”

  1. luiza Says:

    zuuuuuum, ce bine că te-ai întors!

  2. Alexandru Says:

    @Zum: Incredibil ce descoperiri ai facut prin arhive. Neaparat sa scanezi articolul din “Salut”! : )))))

  3. Alexandru Says:

    Frumoasa urare : )

  4. zum Says:

    @ luiza: daaaaa, bine ca m-am intors🙂 (de-abia acum chiar m-am intors)

    @ Alexandru: il scanez, il scanez. ce-o mai ramane la scanare, ca arata tare rau, de-abia intrezaresti cate ceva🙂

    @ Ivcelnaiv & Alexandru: chiar ca ar fi o treaba sa am un an naiv. la fel va doresc si voua!

  5. Alexandru Says:

    @Zum: Mie fiecare an, dupa ce trece, mi se pare naiv. Tin minte cum imi spuneam, cind am implinit 90, vai, cit de naiv am putut sa fiu la 89! Lucrurile nu s-au ameliorat de atunci : )

  6. zum Says:

    @ Alexandru: eu zic ca asta nu poate sa fie decat bine🙂


Lasă un răspuns

