Telegrafic

Vazut Avatar. Displacut profund. Plictisit si mai profund (daca e posibil). Placut trailerul 3D la Alice. Placut Sigourney Weaver tragand cu pofta din tigara in rolul ei important si pozitiv din ditamai filmul. Nu vezi prea des asa ceva in zilele astea antitutunoase.🙂

Explore posts in the same categories: film

16 comentarii pe “Telegrafic”

  1. Alexandru Says:

    Cum, nu ţi-a plăcut Avatar? Vai, Zum, nu mai eşti sensibilă la Poveste : )))

  2. zum Says:

    @ Alexandru: aoleu, povestea din Avatar m-a scos din sarite cum nu m-a mai scos ceva din sarite de foarte mult timp🙂
    iar „efectul 3D” (a fost prima data in viata mea cand am vazut ceva 3D – imagineaza-ti cum aratam cu 2 perechi de ochelari) era deja trecut cand incepuse filmul, vazusem trailerul de la Alice si acolo ramasesem cu gura cascata.

  3. Micawber Says:

    @ zum

    Unul din cele mai proaste filme mainstream vazute vreodata. Kitch cat casa, scenariu de 2,50 lei (inclusiv taxele) etc. Adevarul ca imi place sa citesc cate o carte proasta sau sa vad cate un film tampitel ca asta, pentru ca e foarte usor sa faci misto de ele🙂

  4. Micawber Says:

    Errata: Kitsch

  5. catalina Says:

    Corect, eu nu l-am vazut 3D ci doar pe ecran TV, dar n-am inteles de ce se agita atata lumea. Si, cred ca stiti, in State a aparut Avatar Blues, o depresie nascuta in mintea incetosata a tinerilor doritori de a se muta pe Pandora. Eu una le urez calatorie sprancenata,

  6. strelnikov Says:

    …citeam nu mai stiu unde, o cronica care’l cita pe wilde: ca sa nu faci pe tine de ras, la filmu asta, iti trebe o inima de piatra.

  7. Micawber Says:

    @ strelnikov

    Macar la filmul 2012 m-am putut amuza, la asta nici atata, erau scene intregi care parca erau luate din vitrina de la Geamuri si oglinzi, mai lipseau feliile de pepene (gigantice?). Citeam undeva ca multa lume ar fi plans la/dupa vizionarea filmului.

    Fac si eu o marturisire: fac si eu parte din aceia care au plans, dar… dupa banii dati pe bilete🙂

  8. zum Says:

    @ catalina: asta cu mutatul pe Pandora e minunata🙂

    @ strelnikov: pai da. numai ca se duce si rasul la un moment dat, il ineaca plictiseala.

    @ Micawber: eu la 2012 ala n-am fost. la asta m-am dus constienta ca urmeaza sa vad o porcarie. nu plang dupa bilet, stiam perfect ce m-asteapta. mie nu-mi place sa vad filme proaste (nici sa citesc carti proaste, la astea ma enervez cumplit cand se-ntampla). drept sa spun, am sperat din tot sufletul ca Avatar sa nu fie chiar atat de prost sau macar sa nu ma enerveze prea tare. greseala mea.

  9. strelnikov Says:

    @m: din fericire, am vz 2012 at home, l’am putut opri dupa juma d’ora & p’orma am mai vazut ultima juma d’ora & gata, m’am culcat linistit.

    btw – felicitari pt premiu, chiar il meriti.

    @z: hai ca’i totusi placut, vizual. asa, gen national geographic. totu e sa cumperi destul popcorn🙂

  10. zum Says:

    @ strelnikov: cred ca sunt vreo 5 minute placute (cat de cat) vizual. cu totul. si mi s-a terminat popcornul pe la jumate. cat sa fi cumparat?!🙂

  11. Micawber Says:

    @ strelnikov

    Ma flatati. Gentil, ca de obicei.

    @ zum

    Sunteti chiar mai intransigenta decat mine in privinta tariei credintei in valoarea estetica, ceea ce nu-i putin lucru🙂

    Pana si eu imi permit sa ma mai prostesc cu cate o carte tembela sau un film idiot, dvs. sunteti, vad, un fel de Gelu Ruscanu al axiologiei🙂

    Chapeau bas.

  12. zum Says:

    @ Micawber:😀

  13. evergreen Says:

    o, da. mi-a placut treaba cu tutunul. nu atat de mult, dar mi-a atras atentia. restul nu.

  14. Cinabru Says:

    Eu vreau sa vad musai Alice. De Avatar nu intentionez sa ma interesez.

  15. zum Says:

    @ evergreen: pai da, e singurul lucru care atrage atentia😀

    @ Cinabru: asa sa faci. eu de-abia astept sa iasa Alice, mai e asa putin🙂


Lasă un răspuns

