Cititori

E tot din categoria copy/paste (cam prezenta pe blogul meu in ultima vreme) dar nu ma pot abtine, asa de tare mi-a placut:

The worst readers are those who proceed like plundering soldiers: they pick up a few things they can use, soil and confuse the rest, and blaspheme the whole.”

Citatul e de aici, din sectiunea numita Seventy – Five Aphorisms from Five Volumes. Si nu e doar despre „cititorii de carti”, dupa mine. In fine, nu conteaza, tot ce conteaza e ca e misto si adevarat (ma cam incadrez si eu in categorie, de multe ori🙂 ).

Ah, sa nu uit sa le zic la multi ani Tlönienilor (care cica fac azi un an si vad ca petrec de unii singuri, asa), acolo la ei nu se poate, dupa cum stiti n-au comentarii (ce ma enerveaza chestia asta uneori!). Din cauza lor am ajuns sa re-rasfoiesc cartea asta, thanks!

Explore posts in the same categories: diverse

8 comentarii pe “Cititori”

  1. strelnikov Says:

    genuflexion, zuma!

    de altfel pana’n 9 aug nu mai e mult🙂

    https://zumcititor.wordpress.com/2007/08/09/hello-world/

  2. zum Says:

    @ strumfita: multumesc.

    @ strelnikov: da, pe 9 august facem aici party cu fripturi de rechin. sau o fi interzis?

  3. strelnikov Says:

    cre ca e [deci cu atat mai interesant].

  4. Alexandru Says:

    Bon anniversaire, Monsieur! Dieu vous garde, vous et votre troupeau de chèvres : )

  5. strelnikov Says:

    Monsieur!
    😛

  6. als Says:

    nu stiu dc unii ii congratuleaza pe tlonieni pe frantuzeste, dumnealor fiind mai degraba anglo-germani dupa nasu & okiu meu (not to mention borgesieni, of course)…

    da, tlonienii fac o treaba buna – si slava domnului k nu accepta comentarii! that makes them even cooler😉

  7. zum Says:

    @ als: ei, lasati. mi se pare ca tlonienilor tare le place sa (li se) vorbeasca frantuzeste😛


Comentariile sunt închise.


