p.d.s. deghizat

Pregatisem o poezie pentru azi da m-am razgandit. M-am razgandit fiindca de luni incoace, adica de cand l-am cumparat, adica si de cand a aparut, ascult in-tru-na The Suburbs (noul album Arcade Fire) si nu ma mai satur si-mi place de mor. Uite-asa concertul lor de pe 31 august a devenit cel mai asteptat concert al anului (mai ceva si decat cel al domnului L. Cohen, pe care de vreo 3 ani ma chinui sa-l vad si n-apuc, acum in sfarsit am bilet si cand colo eu de-abia astept sa-i vad pe Arcade Fire). Cred ca e unul dintre putinele albume noi pe care le ascult cu aceeasi placere de la cap la coada si descopar in fiecare zi o alta melodie preferata. Deocamdata m-am oprit la Sprawl II. Dar si City With No Children, si Ready to Start, si Empty Room, si The Suburbs, si Half Light I & II, si Sprawl I si… si… si.

Asa ca azi punem putina poezie a suburbiilor. Sprawl II:

The Suburbs:

Cum sa nu-ti placa?

***

So can you understand?
Why I want a daughter while I’m still young
I wanna hold her hand
And show her some beauty
Before this damage is done
But if it’s too much to ask, it’s too much to ask
Then send me a son

🙂

_____________

Later edit: despre concertul de la Madison Square Garden transmis live pe net in regia lui Terry Gilliam puteti citi aici sau vedea cate ceva aici. In caz ca la voi merge.

Explore posts in the same categories: arcade fire, muzica

12 comentarii pe “p.d.s. deghizat”

  1. Bogdan Says:

    uau! dar chiar sună bine! „Neon Bible” nu m-a prins deloc, dar ce ai pus tu aici mă face să-i reconsider pe Arcade Fire. thx

  2. zum Says:

    @ Bogdan: ma bucur🙂 (da’ sa stii ca si ‘Funeral’ e misto, poate-ti place chiar daca nu te-a prins ‘Neon Bible’)

  3. Alexandru Says:

    @zum: frumos, nici n-ai zice că-s canadieni🙂

  4. zum Says:

    @ Alexandru: pai nici nu-s toti canadieni😛

  5. claude101 Says:

    alexandru:
    dincolo de ironia ta, ‘ultimul’ album arcade fire suna a copie cheap dupa penultimul arcade fire. restul e doar rest…

  6. zum Says:

    @ claude: of, am tot asteptat sa-ti raspunda alexandru, dar cum se pare ca n-are de gand si eu nu ma mai pot abtine…
    nici nu stii cat gresesti, amarnic gresesti😛

  7. claude Says:

    @zum: de vreo doua zile il rog pe alexandru sa te roage pe tine sa stergi comentariul meu. sincer, nu-mi amintesc prea multe din seara in care mi-am dat cu parerea despre ‘the suburbs’. ;P

    ai dreptate. am gresit. so far, mie imi place mai mult ‘neon bible’, dar in nici un caz ‘the suburbs’ NU e ‘o copie cheap etc samd’. vorbe aruncate de omul rau din mine, nu pune la suflet.🙂

    am sa ascult albumul din nou cind voi fi in toane mai bune si voi raporta ce si cum.
    olzabest.

  8. claude Says:

    @zum: am aflat de unde vine tonul rautacios de la primul meu comentariu. intre timp am ascultat de citeva ori the latest ‘arcade fire’ si m-a lasat indiferent. iar reactia de’indiferenta’, in my book, e cam cea mai mare jignire pe care pot sa o aduc unui ‘produs artistic’.

    ps. mi-au placut vreo doua piese, dar 2 din 16 e cam putin.

  9. zum Says:

    @ claude: daca nu-ti place, n-am ce sa zic. da’ copie cheap dupa ‘neon bible’ in nici un caz nu e🙂 (bine, am inteles, ai exagerat un pic).
    mie ‘the suburbs’ imi place (inca) destul de mult, mai mult ca ‘neon…’. altfel, de acord cu tine, indiferenta-i cea mai rea😀

    ps: daca mai vrei sa-ti sterg vreun comentariu eu zic sa-mi scrii direct mie😛

  10. claude Says:

    @zum: am recunoscut deja ca faza cu ‘copie cheap’ a fost/este o mizerie.

    ps1. fie vorba intre noi, as prefera sa nu mai scriu comentarii pe care apoi sa le regret.😉
    ps2. n-am vazut nici o adresa de contact; mi s-ar parea un gest ridicol (din partea mea) sa scriu un comentariu in care sa cer sa mi se stearga un comentariu.🙂

  11. zum Says:

    @ claude: adresa de contact o gasesti pe pagina ‘Despre’ la punctul 6. in caz ca o mai fi vreodata nevoie🙂


Lasă un răspuns

