Premiul intai cu coronita

Maine se anunta premiantul / premianta cu Nobel pentru literatura, pana atunci insa tocmai am aflat de un alt premiu care ma bucura tare de tot – dragul de Teodosie cel Mic a primit Premiul European pentru Literatura. Vedeti aici mai multe, inca nu m-am lamurit ce inseamna premiul asta dar sper ca va fi mai multa publicitate pentru roman, poate o traducere si cine stie ce alte premii viitoare😛

O sa revin cu povestile de la incheiatul festival al literaturii, n-am reusit pana acum fiindca a fost tata in vizita si m-am plimbat prin Berlin in loc sa scriu aici. Ah, premiile intai cu coronita de la tata se duc la: Viata si faptele lui Ilie Cazane (Razvan Radulescu), Medgidia, orasul de apoi (Cristian Teodorescu), Atunci i-am ars doua palme (Lucian Dan Teodorovici) si Lampa cu caciula (Florin Lazarescu). A incercat si n-a reusit sa citeasca Zilele regelui (Filip Florian) si O suta de ani de zile la Portile Orientului (Ioan Grosan). Nu stiu ce sa zic, pe-astea doua ultimele nu le-am citit nici eu. Data viitoare ii dau Teodosie, acum mi-a fost un pic frica.

O sa revin cu povesti despre carti si scriitori, deocamdata citesc niste P.G. Wodehouse si ma mai bucur un pic de frigul de octombrie.

Explore posts in the same categories: events

9 comentarii pe “Premiul intai cu coronita”

  1. ora25 Says:

    mie mi-au plăcut ultimele două. în schimb – înţeleg că-i faptă ruşinoasă – m-a ostenit foarte tare Medgidia.

  2. zum Says:

    @ ora25: nu stiu ce sa zic de ultimele doua, dar nu e deloc fapta rusinoasa sa te osteneasca Medgidia (ba e chiar reconfortant, era dubios pana acum, toata lumea – inclusiv eu – fiind innebunita dupa ea🙂 )

  3. ora25 Says:

    😀 nu mai zic ce dubios mi s-a părut mie. orişicum, nu e o carte pe care să fiu supărată, cum am păţit-o cu pupa russa. mă foarte bucur în schimb pt. teodosie.


  4. „O sută de ani de zile la porţile Orientului” este un deliciu de roman. O carte care periodic se cere redeschisă şi reparcursă.

  5. zum Says:

    @ ora:🙂

    @ Florin Pitea: am mai auzit asta si aproape cred. cand o s-o citesc o sa si stiu daca aveti dreptate au ba😛

  6. capricornk13 Says:

    @zum: ce zici de llosa?🙂
    si eu ma apuc de 100 de ani, abia mi-am luat-o si sunt foarte curioasa;

  7. zum Says:

    @ capricornk13: ce sa zic, ma bucur foarte mult. plus ca in sfarsit ia Nobelul un scriitor pe care l-am citit si eu cum trebuie🙂
    (poate-ti citesti si tu mailul, apropo😛 )

  8. capricornk13 Says:

    @zum:😀 sunt de groaza cu mailul, te rog sa ma ierti! promit sa-l citesc diseara (cand, dealtfel, aterizez mai aproape de tine🙂 ) fiindca de la birou nu am cum, iar mobilul cu internet mi s-a stricat!
    eu nu l-am citit cum trebuie pe Llosa, insa oricum ma bucur, asta macar e scriitor!

  9. zum Says:

    @ capricornk13: pai si ce, Pamuk nu-i? Herta Mueller nu-i? Doris Lessing nu-i?😛


Lasă un răspuns

