V-am zis eu

ca octombrie e luna perfecta? V-am zis! Ieri ma bucuram pentru Teodosie cel Mic, azi am sarit in sus de bucurie pentru Mario Vargas Llosa (chiar am sarit, da am asteptat anuntul in engleza ca din cel in suedeza nu intelesesem nici macar numele si ma intrebam de ce tipa si aplauda aia in sala).

(poze mai gasiti aici)

Daca vreti sa stiti – da, imi place enorm. Poate o sa si scriu despre el la un moment dat, poate cand o sa citesc si Ratacirile fetei nesabuite sau cum se cheama cartea aia cea mai recenta pe care nici n-o am. Cum ziceam si intr-un comentariu de pe blogul lui Radu, de vreo 4 5 ani ma oftic zilnic ca n-am indraznit sa-i cer un autograf cand am avut ocazia. Azi m-am ofticat inzecit, insutit, inmiit.

Ce bine!

Explore posts in the same categories: events

17 comentarii pe “V-am zis eu”

  1. murdoc Says:

    octombrie rulz!

    pe langa nobel, pare ca si la goncourt ai nostri [lol] merge bine. tocma a fost a 2a selectie, au ramas decat astia:

    http://www.academie-goncourt.fr/

  2. Vera Says:

    si io la fel, bucurie dubla!!

  3. Vera Says:

    PS cit de tari sint pozele!!! thanks! imi place mai ales aia cu camila :))

  4. zum Says:

    @ murdoc: hm. goncourt-ul se da pentru o carte si eu n-am citit nimic din lista aia (si nici nu stiu cand o sa citesc). asa cu nu prea pot sa zic nimic😀

    @ Vera: daaa🙂

  5. Laure Says:

    Ah, ce bucurie si la mine!!! Efectiv, as fi vrut sa i spun, sa l felicit pentru reusita. Mie imi place cel mal mult Povestasul.. apoi Raszboiul sfarsitului lumii si Orasul si cainii…

  6. zum Says:

    @ Laure: da, da, mie – Razboiul sfarsitului lumii, Matusa Julia si condeierul, Povestasul. si Orasul si cainii. si…🙂

    chiar, n-am zis in postare – in poza de mai sus e MVL cu matusa Julia (care a murit in martie anul asta, la 84 de ani)

  7. mulliganoglu Says:

    imi pare foarte rau pt. Llosa. vestea innobelizarii m-a intristat foarte.

  8. zum Says:

    @ mulliganoglu: haha, de ce? ca i-ar fi stat mai bine langa borges, nabokov, cehov, proust, joyce & co.? poate🙂

  9. valeria Says:

    🙂 catigati ceva in eventuaitatea ( deja intamplata ) a castigarii premiului de catre llosa ?

  10. mulliganoglu Says:

    JAAJ

    oricum, are Cervantes-ul (un club cu adevarat select, nu ca Academia de Biliard Alfred Nobel)

  11. zum Says:

    @ valeria: aaa, sigur ca da! nu stiu cum de-am uitat sa spun asta😛

    @ mulliganoglu: ei lasa, cred ca el nu-i prea suparat. mai ales ca n-o sa mai zica lumea ca GGM a luat Nobelul si MVL nu🙂

  12. mulliganoglu Says:

    a venit prea tarziu, dupa prea multe incercari. mai bine nu.

  13. zum Says:

    @ mulliganoglu: tarziu, dar nu inutil. uite aici🙂

  14. mulliganoglu Says:

    de acord, pt. academie e bine. nu si pentru Llosa.

  15. zum Says:

    @ mulliganoglu: mai ce-ti place sa strici bucuria omului!🙂
    e bine, lasa. si inca ma bucur. vorba lui FL, Llosa tot Llosa e.

  16. mulliganoglu Says:

    hm, nu chiar

    de acum incolo Llosa e si un laureat al premiului nobel pt. literatura

  17. mulliganoglu Says:

    (ma gandesc acum la toate fetele care nu vor mai citi infrigurate, prin mansarde, Orasul si cainii, romanul de debut al unui mare scriitor nedreptatit, care, desi a fost propus de multe ori, nu a castigat premiul nobel pentru literatura, desi il merita mult mai multe decat coitii si clezii)


Lasă un răspuns

